زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان کمبود چه ویتامینی است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مجلس پیگیر مطالبه بدهی دولت به تامین اجتماعی است
سرخط خبرها

رئیس پلیس مشهد: ۱۲۲۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۸۶۹۵۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
رئیس پلیس مشهد: ۱۲۲۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در اجرای پانزدهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۱۲۲۱ معتاد و خرده فروش شناسایی و جمع‌آوری شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی پانزدهمین مرحله از طرح ارتقای اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح یک هفته‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با یک سری کار اطلاعاتی گسترده ۱۹۹ خرده فروش را شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر کردند.

نگهبان تصریح کرد: در این راستا ۹ کیلو و ۲۲۳ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در بسته‌های آماده فروش کشف و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: در همین راستا ۱۰۲۲ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع‌آوری و به مراکز بازپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم قانونمدار است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->